fredag 22. januar 2010

Bursdagskort








One Step Craft Challenge #63 skulle ha bårder - jeg har punchet.

http://onestopcraftchallenge.blogspot.com/2010/01/challenge-63-fancy-edges-or-corners.html



Creatalicious Challenge # 6 skulle ha bilde ikke stempel.

http://creataliciouschallenges.blogspot.com/



Kort o mania # 9 skulle ha bilde ikke stempel

http://kortudfordring.blogspot.com/2010/01/udfordring-9.html


Creativ Card Crew # 43 - ville se punching jeg har punchet bården

http://kortudfordring.blogspot.com/2010/01/udfordring-9.html





15 kommentarer:

  1. what a gorgeous card....very nice!!

    Hugs, Heike

    SvarSlett
  2. oi...
    Dette var vårlig og friskt..
    Kjempefint Janniche.
    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. pretty card
    Thanks for joining us at Charisma this week
    AllisonX

    SvarSlett
  4. Himmel så mye du produserer!!!Kjempe lekkert:0)

    SvarSlett
  5. du lager nydelige kort.. grønnt å rosa passer fint ilag. legger meg til som følger..

    klem fra Marielle

    ta gjerne en titt hos meg =)

    SvarSlett
  6. Så herlige friske sommerfarger!Motivet er nydelig farget!
    Så hyggelig at du vil være følger hos meg :0)
    Ønsker deg en fortsatt fin helg:)

    Klem,Kari:)

    SvarSlett
  7. I love your easel card!
    Thanks for joining Paperminutes.

    Carola
    *schoki*

    SvarSlett
  8. Fabulous. Thanks for joining us at Charisma Cardz.

    SvarSlett
  9. Very pretty,love the design and colour combo!!! Thanks for joining us at Creatalicious!!
    Hugs xx

    SvarSlett
  10. What a lovely card, thanks for joining us at SAM

    SvarSlett
  11. Hei Janniche

    Fine kort og fin komentar inne på min blogg. Du lager så lekre kort!!

    SvarSlett
  12. Love the easel card.. Beautiful little image and the colors are great..Thanks for joining us at Creatalicious..
    Hugs, Linda

    SvarSlett
  13. Surfade runt såhär på måndagmorgon. Har nog aldrig varit in till dig förr men vilken upplevelse. Har tittat runt på hela din blogg. Härlig inspiration i färg och form.

    Lisbet

    SvarSlett
  14. Fab image and lovely fruity colours.Thanks for playing with Charisma this week.
    xx Vee

    SvarSlett
  15. Hi !!!!!

    your card is beautiful.

    Can you please contact me here : valoudesbois@bluemail.ch

    Thank you

    SvarSlett

Hei!
Takk for at du titter i bloggen min!
Det setter jeg stor pris på!
Om du i tillegg legger igjen kommentar - ja da blir jeg retten og sletten HOPPENDE glad!
klem janniche