søndag 17. april 2011

Anonyme Scrappere # 20

Utfordringen lyder som følger:

ROSER

Vi vil se roser på prosjektet deres! Ikke bare i et mønsterark, eller del av motivet, det skal være tydelige roser på kreasjonen din :)


Jeg laget et funky brettekort.

Mønsterarkene med rose dekor er fra en Tilda blokk.

Motiv stemplet er fra Whiff of Joy.

Tekst stemplet fra Stempelglede.

Roser fra Storyteller.

Ellers har jeg brukt halvperler fra Kort & Godt, og Spellbinders dies.


Utfordringen finner du her:



Frist 26 april.

1 kommentar:

  1. For et flott kort, sånne fine blomster og flott oppsett og farger og alt. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett

Hei!
Takk for at du titter i bloggen min!
Det setter jeg stor pris på!
Om du i tillegg legger igjen kommentar - ja da blir jeg retten og sletten HOPPENDE glad!
klem janniche